Επιμορφωτικά σεμινάρια, δίκτυο ΔΑΦΝΗ
Το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Πολίτες και Μαθητές Συνεργούν για την Παραγωγή Πράσινης Ενέργειας σε Νησιά» υλοποιείται από το Δίκτυο Αειφόρων Νήσων (ΔΑΦΝΗ) σε συνεργασία με ομάδα εξειδικευμένων επιμορφωτών και χρηματοδοτείται από το Πράσινο Ταμείο.
Το πρόγραμμα αφορά την παροχή υποστήριξης στους εκπαιδευτικούς, μέσω επιτόπιων επιμορφωτικών σεμιναρίων, για την ενίσχυση του βιωματικού χαρακτήρα του εκπαιδευτικού έργου τους σε ό,τι αφορά τομείς σχετικούς με τη βιώσιμη διαχείριση των φυσικών πόρων και υποδομών των νησιών.
Τα επιμορφωτικά σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου στο 1ο Γυμνάσιο Σύρου έπειτα από την ευγενική πρόσκληση του διευθυντή κ. Απόστολου Ποντίκα. Η ώρα έναρξης είναι στις 16:30 και θα έχουν διάρκεια περίπου 4 ώρες.
Οι θεματικές που καλύπτει το πρόγραμμα είναι οι εξής:
- Κατασκευή φωτοβολταϊκού και φωτεινών πινακίδων προς ηλεκτροδότησή τους
- Κατασκευή ηλιακού φούρνου
- Εργαστήριο συλλογής και διαχείρισης βρόχινου νερού
- Μεταποίηση πλαστικών απορριμμάτων σε χρηστικά αντικείμενα
- Κατασκευή κομποστοποιητή
- Μακέτα επίδειξης ενεργειακής απόδοσης κτιρίου
Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν όλες τις θεματικές.
Το δίκτυο ΔΑΦΝΗ προσκαλεί όσους εκπαιδευτικούς ή πολίτες ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το ημερήσιο σεμινάριο.
Για οποιαδήποτε ερώτηση / διευκρίνιση μπορείτε να αποστείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο polites.mathites@gmail.com ή να καλέσετε στο 6944 444915.
Σε αυτό τον σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το εκπαιδευτικό υλικό των σεμιναρίων. Όλα τα σεμινάρια περιλαμβάνουν ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό/ κατασκευαστικό μέρος. Για όλα τα σεμινάρια έχει γίνει έρευνα πάνω στην προτεινόμενη σχολική ύλη και έχει βρεθεί η συνάφεια τους με τα σχολικά εγχειρίδια. Σε όλα τα σεμινάρια μπορεί να εφαρμοστεί η διαθεματικότητα κατά την υλοποίησή τους στην τάξη. Προτείνονται επίσης περεταίρω πειραματικές δραστηριότητες και ασκήσεις που προκύπτουν από την χρήση της εκάστοτε κατασκευής, καθώς και ιδέες και δράσεις που προωθούν το άνοιγμα του σχολείο προς την τοπική κοινότητα.